MENU

Методична рада школи: основні завдання та функції

 

        Методична робота в школі – спеціально організована діяльність педагогічного колективу, що створює умови для підвищення майстерності педагога.

    Методична робота спонукає вчителя до роботи над підвищенням свого фахового рівня, сприяє збагаченню педагогічного колективу педагогічними знахідками, допомагає молодим учителям переймати майстерність у більш досвідчених колег.

     Координатором методичної роботи Вугледарського НВК є методична рада школи.    Методична рада бере активну участь у плануванні методичної роботи та практичній організації методичної роботи, у підготовці та проведенні відкритих уроків, науково-практичних конференцій, педагогічних читань, аналізує навчально-виховну роботу.

    Методична рада школи розглядає роботу педагогічного колективу над методичною проблемою, стан самоосвіти вчителів, діяльність методичних об’єднань і творчих груп учителів, вивчає, узагальнює та впроваджує у практику передовий педагогічний досвід.

   До складу методичної ради Вугледарського НВК входять

учителі-методисти,

адміністрація школи,

голови методичних об’єднань,

керівники творчих груп.

   Методична рада розв’язує наступні завдання методичної роботи школи:

  • забезпечення професійного зростання учителів та підвищення їх наукового рівня;
  • надання консультаційної допомоги з питань впровадження сучасних інноваційних технологій навчання та виховання;
  • вивчення, практичне осмислення й узагальнення досвіду роботи вчителів школи;
  • проведення відповідної корекції системи освітніх технологічних взаємодій.

   Питання, над якими працює протягом року методична рада:

  1. Підвищення рівня майстерності педагогів через залучення їх до методичної роботи.
  2. Узагальнення системи роботи школи з педагогічними кадрами.
  3. Моральне стимулювання професійного зростання вчителів.
  4. Популяризація активних форм методичної роботи .
  5. Популяризація інноваційного досвіду шляхом публікацій у методичних виданнях.
  6. Розробка власних методичних і дидактичних матеріалів.
  7. Організація й активізація роботи творчих груп.
  8. Сприяння участі педагогів у семінарах, конференціях, педагогічних фестивалях тощо.
  9. Затвердження методичних тем роботи методичних об’єднань, вчителів, творчих груп.
  10. Допомога педагогічним працівникам, які атестуються, в підготовці презентації власних методичних напрацювань.
  11. Організація консультативно-методичної роботи з впровадження інноваційних технологій, зокрема, інтерактивних, інформаційно-комунікаційних, технології створення ситуацій успіху та проектної технології.

    Таким чином, методична рада школи спрямовує зміст методичної роботи на виконання чинних законів і нормативно-правових актів про освіту, сприяє підвищенню професійної майстерності педагогів через розвиток у них творчого потенціалу, створює умови для підвищення професійного рівня педагогів і рівня інформаційної компетенції, сприяє науково-дослідницькій діяльності педагогів, вивчає та популяризує досвід творчих педагогів закладу, знайомить із передовими педагогічними досягненнями вчителів регіону, України, світу.